Rotorua

Hi guys!
 
Nu är jag i Rotorua som ligger nästan i mitten av den norra ön. Sedan jag hoppade på Kiwi Experience så har tiden gått fort och jag har träffat många människor, många från england och till och med från Sverige. Det var faktiskt skönt att få prata svenska så man kan få uttrycka sig fullständigt när man pratar.
 
Idag har jag besökt the Shire, gått förbi där Bilbo och Frodo bor samt där Sam bor och även druckit en cider på The Green Dragon... Eller vilken färg det nu var. Det var riktigt häftigt att få gå där de har spelat in Fylke. Vissa delar fick vi inte besökt pga de spelar in The Hobbit filmerna. 
 
Igår var jag i Waitomo där jag gjorde The Black Labyrinth, som innebär att man åker på en gummiring genom en grotta. Så vi fick låna vätdräkter och hjälm och varsin gummiring så var det dags. Vandringen består även av två mindre vattenfall(lugn mamma, endast 1m höjd) som vi fick hoppa nedför med våra ringar. Sedan fick vi paddla med armarna medan vi sitter på ringarna igenom delar av grottan där taket var täckt med lysmaskar och deras "Shining poo". 
 
Jag kan fortfarande inte lägga upp bilder så tyvärr kan jag inte göra det förrän när jag kommer hem, sedan ska jag be om ursäkt för min stavning. "Tangenterna" på denna padda är svåra att använda. 
 
Om 2 dagar åker jag till Taupo, sedan är det bara 5 dagar kvar innan jag lämnar norra ön.
 
Jag saknar sjukt många där hemma och har redan fått hemlängtan.
Resor | Nya Zeeland | |
#1 - - Christina:

Det är så kul att läsa om dina äventyr och det skall bli kul att så småningom få se lite bilder.
och jag är övertygad om att jag inte är ensam om att sakna dig här hemma.

Have fun! Vi är också många som är grymt avundsjuka på din resa och ditt mod!

kramar i massor <3

Svar: Vad kul att det uppskattas! Det känns bra att ha ditt stöd, det behövs verkligen ibland när man funderar på ibland varför man gör detta när man känner sig så ensam ibland. Kram <3
P4NNKAKA

#2 - - kii:

åhh fy vad mycket roligt du hunnit med!

Du är otroligt saknad här hemma.. men förväntar mig en vin kväll med ppt med bilder från resan;)

Svar: Självklart blir det en vinkväll med bilder o berättelser! Saknar dig!
P4NNKAKA

#3 - - Malin:

Vad fint emelie! Låter härligt med att åka gummiring :) Håller med ovanstående skribent vinkväll och ppt väntas! Nya Zeeland låter härligt!

Svar: Vinkväll är givet! :)
P4NNKAKA

Upp