Happy new year

 
Jag önskar er ett gott nytt år i efterskott. 
Jag hade en bland mina bättre nyårsaftonar då jag var på tigersafari i ett naturreservat, lyckan var med oss då vi fick se två tigrar i form av en unge på 9 månader och hans mamma. Det är ståtliga mamman som syns på bilden. Helt jävla(ursäkta svordom) fantastiskt.
 
Vi såg även antilop, hjort, påfåglar, apor, krokodiler, mungo och andra tusentals fåglar. 
Resor | |
#1 - - Malin:

Härligt!!! Saknar dig och tänker ofta på dig. Fint med tigrar på nyårsafton. En massa kramar från ett snroigt och grått göteborg.

Svar: Jag saknar er där hemma också! Blev julaftonfirandet bra i Göteborg?
P4NNKAKA

#2 - - Christina:

Åh så roligt att få se lite bilder! Gott Nytt År på dig Emelie! Du är så modig och jag tror nog att du kommer att ha det super härligt på Nya Zeeland. kramar från oss :)

Svar: Tack Christina! Kram :)
P4NNKAKA

Upp