Auckland

Nu har jag precis gått klart coast to coast walkway, vilket ligger på ca 18 km och sträcker sig igenom hela Auckland. Den tog ungefär 3,5 h. Den gav många fantastiska och vackra vyer. Nu har jag även besökt One Tree Hill som gav en vacker vy åt alla håll.
 
Imorgon ska jag över till Devenport och dra till stranden. Dagen efter så ska jag åka min första busstur. Köpte ett busspass idag så att jag kan ta mig runt i landet, så jag börjar åka ner söder om Auckland. Där tänker jag söka upp Fylke(The Shire), ni som vet, ni vet vad det innebär.
 
Mvh
Amyly
Resor | Auckland, Nya Zeeland | |
#1 - - Malin:

Åh The Shire! Många bilder kräves! Hoppas att de har fina bussar på NZ :)

Här är det grått, regning och inte ett dugg mysigt. Miss you <3

Svar: Ska bli! Fy vad hemskt det låter, hoppas du överlever! Jag saknar dig med!!
P4NNKAKA

#2 - - Anonym:

Hi Amyly! Nice name.
Känns som om vi här hemma är lite med på din resa vilket är jätte kul.

Take care 😊

Upp