A special moment of my life

Detta kan vara bland det ångestladdade jag har gjort. På videon hör man mig upprepa "i hate this" om och om igen.

När man går ut på plattongen så säger dem att man inte ska kolla ner, men det är svårt att inte titta ner när man behöver se vart man sätter fötterna. Det var i 2 sekunder jag verkligen kände att det aldrig kommer att gå, men så hör jag bakom mig;
"1, 2, 3".
Då var det bara att hoppa.
Känslan att inte ha något under sig, känslan att inte ha någon i närheten som man kan ta tag i, känslan om att man är fri samtidigt som man känner att man kommer att dö, känslan när kroppen varnar hjärnan om att något är fel var känslor som jag aldrig varit med om tidigare.

8 sekunder senare känner man att snöret drar åt, kroppen känner att man nu kommer bli räddad och man åker uppåt igen. Sedan kommer återfallet när man åker ned igen, man tappar allt och kroppen skickar sina varningssignaler.

Wow, jag säger bara wow.

Resor | |
#1 - - Jessica:

Grymt! :D Vet inte om jag hade vågat..

Svar: Haha, det var knappt att jag gjorde heller. Jag tänkte ett tag att det är ju sjukt idiotiskt att göra detta, men när han räknade ner så var det bara att hoppa. Reaktionen kom direkt efter och då är det redan för sent :)
P4NNKAKA

Upp