I've got the whole world figured out.

Ibland tar livet en vändning, en stor vändning.
Ibland kan man påverka, ibland inte.
 
Att våga visa upp det innersta, blödande för någon man tycker om.
Att våga fastän man är så rädd att bli sårad.
 
Att sedan vänta på att få svar.
Att sedan få hålla i sig, binda fast armarna och tankarna för att hålla sig ifrån.
 
Har jag lovat att inte höra av mig.
Har jag lovat att låta dig vara, då ska jag hålla det.
 
Vad är kärlek?
Vad är på riktigt?
 
Vad händer om det man söker inte ens finns?
Vad händer om man strävar efter något man aldrig kan få?
 
Tänk om det jag har nu är det som är på riktigt?
Tänk om jag inser detta om 5 år när det är för sent?
 
 
Det finns tusen saker jag vill säga men får ändå inget fram.
 
"I know that I've been asking alot but would you run away with me?
I've got the whole world figured out."
Från hjärtat | |
#1 - - Christina:

Kram min vän 😘

Upp