Note to self;


Nu har jag gjort om min design på bloggen. För jag hade tröttnat på den jag hade.
Om inget annat är det lätt att byta tillbaka. Eftersom det är bara att byta headerns och bakgrundbildernas url.
Samt även lite koder här och där. Ah det kanske slutar med en hel del trots allt ändå.
Men roligt är det att skriva HTML-koder. Speciellt nu när man har lite nytta av dem i skolan då vi skriver XML.

Idag testade jag att göra vegetarisk Chili con Carne.
Note to self; ha vita böner nästa gång istället.
På tal om påminna sig själv så måste jag snart köpa biljetter till west coast riot och metaltown(!)
Det är grymma artister som ska dit i år, och ännu bättre att jag bara bor ett stenkast ifrån piren.

Nu ska jag översätta text till japanska.
WOHO.
Kreativitet | |
#1 - - Martin S:

Haha, XML, det är ett steg upp från Java iaf ;-)

#2 - - W E N D E L A:

Gash vilken cool design du har, har du gjort den själv ? :O

#3 - - W E N D E L A:

Okej, den va grymt fin ialla fall :)

#4 - - Malin:

Tack så mycket ;D Fin blogg du har förresten! :) Alltid kul när andra hittar ens blogg :)

#5 - - erica:

tack och det samma! fin header

#6 - - Sir Jonna:

God morgon god morgon! :D Tack så mycket! Det är ju fredagsmys ikväll! Åh vad man längtar, eller hur?! :D Hoppas du får en mysig fredagsmys! Snart är det fredagsmys! Mihihi

Upp