Venedig - Venezia


Jag skulle vilja kalla Venedig för en enda stor goddamn labyrint.
Varje gata eller gång kunde man knappt gå 2 brevid varandra.
Eftersom det är även mötande "trafik" så fick man gå och trycka sig lite mot väggen varje gång någon skulle åt andra hållet eller förbi.







Markusplatsen. Där de har spelat in 4 olika Bond-filmer. (och många andra filmer också)
Det räckte att vara där i 4 dagar. Man såg allt man ville se och hann med en hel del till.

Mycket vacker stad. Verkligen.
Resor | |
#1 - - Suwannee:

ooh va fina bilder! aldrig varit i venedig =O hiihi .... Men nej varför då? ooh dumma dig ju :( hmm okaj då men du har du msn eller? skulle vara kul keep in touch as a friend ya know haha hihi :) .... hmm men iaf kramis

#2 - - Suwannee:

hihi aaa fan det får bli nån vacker dag alltså :).... aha hmm okaj då. Men det går bra på det andra då ? aaah jag hänger fortfarande med hahah men du kan jag få köpa kanji boken av dig då? Tick tack! kramis

#3 - - Hanna:

vilka fina bilder, du skulle bara veta hur avis jag är just nu på att du varit där :)

#4 - - Mrs L:

Fantastisk stad! Kul att se dina fina bilder! :o)

#5 - - suwannee:

hihi yeah verkligen :)..... jaaa det vill jag ha tack hahah:D då e det lättare för mig slipper köpa dom på internet xD ... vad tar du för det då ?? kramis

#6 - - Anonym:

Emiiii det är brottom jag måste ha kanji böckerna kanji workbooken oxå. Ring mig på 0736710768. Jag betalar för dom måste ha dom fort snälla kramis hör av dig!!!!!!

Upp