Fattiga Riddare.

I want my phone back.
Det är inte kul att gå runt med en ful nokia, som inte ens har en högtalare som fungerar.
Hur som helst.
Idag skulle vi redovisa och grupp ett (jag) skulle redovisa uppgift 1.
Men bara för att jag inte hade med datorn, och malin och kikki's datorer är mac.
Så kunde vi inte. enkelt för att mac inte alltid ÄR bra?
Haha, nejmen adaptern mellan macen och projektorn fungerade inte så bra ihop.
Så vi kunde inte redovisa så vi slapp denna gång. Men det betyder att vi ska redovisa nästa gång istället.
Puh.

Jag ville inte visa våran SQL-sats. Som jag hade gjort.
Det var ett tag sedan vi arbetade med java och databaser och sql-satser.
Så det satt lite långt inne att få ut det.
Men resultatet:

SELECT namn, ägarid
FROM ägare
WHERE ägarid IN (SELECT ägarid
FROM fordon, bild
WHERE registreringsnrid.fordon = registreringsnrid.bild)
;



Hur som helst.
Halsen är inte riktigt bra ännu och har under dagen diskuterat fram för-och nackdelar med iphone.
Sitter och kollar på nu Hells Kitchen, det känns som det går alltid på tv.
Alltid något med Gordon Ramsay. Om han nu är en sådan grym kock.
Varför gör han bara tv-program hela tiden och inte lagar maten i en av sina tusen restauranger?
Han är ju ...NÄSTAN.... värre än Tyra Bank.
Hon som är en grym modell, men vad är det hon gör?
Hon håller en talkshow... TALKSHOW??!
Om hon nu är så grym ska hon väl vara på catwolken eller iallafall på reklambilderna i dessa tdiningar?
Ingenstans är hon.
Förutom i tv-rutan. I fel tv-program.

Nu har jag varit hemma ett bra tag. Tagit igen efter min hemresa från nordstan till hit med mina 2 matkassar.
FYTUSAN vad tungt det var. Mina händer skakade sönder när jag var framme, det var knappt att jag fick in nyckeln i låset för att kunna låsa upp.
Och jag har faktiskt fortfarande märken kvar på händerna.
Aldrig mer gå med en sådan stor inköpslista om inte dan är med.

Här är intressanta kläder jag är spekulant på :

Denna är jag väldigt sugen på, men jag har typ en liknande lila från förra året. Får börja använda den kanske.
Men ändå, denna ser mysigare ut. Men den är även snygg i denna färg.

Den ser mer stickad ut då. Mer mys, och det är ju det vi vill ha? :)


Ey come on. Denna heter ju t.o.m. Emelie? Är det ett tecken ?


Jag har faktiskt letat efter en kavaj den senaste tiden. Denna ser faktiskt okej ut, inte allt för "strikt" eller sådär, utan lite blandat så man kan faktiskt ha den till skolan utan att få blicken "uppklädd" på sig.


Bilden säger allt. Vilket iförsig den oftast gör. Men denna är grym! Finns även en annan snygg färg:


Så. Monki forever.

Ska kanske börja lägga upp seriösa bilder iallafall.
Som jag själv har tagit.
Får chansen idag, Dan och jag ska till liseberg och kika runt. Tralla. Köra järnet på lotteri.
Sedan ska vi (jag) göra fattiga riddare eftersom den ponken inte har ätit det.
WHAT?

Men så är det. Tack för mig.
| |
Upp