ovärt.

Jag dör av tristhet.
Jag har ändå tränat i 1,5 timma idag.
Lagat riktigt mat.
Jag vet inte, jag är rastlös.
Jag tycker datorn och internet är överskattat.
Jag borde lägga ner.
Bli av med beroendet som tydligen finns där.
Jag ogillar msn.
Jag ogillar en massa på Internet, men ändå är jag där!
Lägg ner Emelie.
Det blir inget.
Jag borde lägga ner skrivandet.
Jag har ingenting att skriva?
Jag blir även ledsen när samtalsämnena tar slut mellan moder och mig.
Jag ska lägga ner.
Mycket jag, mycket allt.
Men jag ska.
Så.

Jag vet inte vad jag ska göra med allt.
Bara lägga ner.
Så detta KAN vara bland de sista inläggen?
Vem vet.
Förmodligen.
Hade bra allesammans!
Tankar | |
#1 - - Leech:

EMELIE? -__- Nu har jag suttit varje dag as länge och kollat om du skrivit ngt nytt, och det blir aldrig av!? :O Sluta borka dig och skriv varje dag så att jag kan läsa? =D miss you miss you <3

Upp