Godnatt

GASH, så sjukt trött.
Och klockan är halv 9, jag har varit på g och somna minst 5 ggr...
Jag ska nog lägga mig efter detta inlägg.
Jag "sov ut" idag, (halv9) gick upp och städade lägenheten.
Drog till skolan och gjorde en test-tenta på papper och tid.

Jag måste öva ännu mer på objekt.
Men jag har en hel dag på mig.
Så det känns bra, jag har en relativt "medel" chans att klara tentan! :]

Sedan är det tenta"fest" på fredag, varav det först är middag, sedan drar väl alla vidare?
De som vill?
Hur som helst så har jag sagt att Sandra ska vara med då :)
Det ska bli riktigt kul att få visa henne runt här.
Prata om allt, ALLT sådär som vi brukade?
Jag saknar dig sjukt mycket Sandra.
Haha.. har tårar redan nu i ögat.
Hur kommer det då bli på fredag?

VI SKA GÖRA GÖTEBORG OSÄKERT!!!!!! eller hur var det? ;D
Det ska bli grymt kul och jag hoppas du känner dig peppad :)

Min kusin Joel fyller år idag.
Stackars onämnda namn.

Löste 2 medel-svåra sudokon imorse.
Jag har fyllt på mitt busskort, jag har bytt en trasig-sak.
Jag har fått lönebesked.
Jag är lycklig.

Mhm, det är jag verkligen.
Livet är det bästa som finns och får mig verkligen att må bra!
Nej nu ska jag sova.
Guten nacht, sie alles.
Vardagligt. | |
#1 - - Anonym:

Fick du också semestererkättnig? hihi, det fick jag och jag blev glad :D

#2 - - Lina:

Söt blogg!

Upp