Was blind but now i see

Sådär, Amazing Grace i örat + det där onda hålet med läkörhänget i.
Behöver en nagelfil, men har den hemma på köksbordet.
Sitter och dricker kaffe ur kaffemaskinen som är gratis och för en stund sen klagade på spillhink!
Många tankar i huvudet, utgår från Onsdag.
Onsdag = mamma var alltid ledig dessa dagar förr...väldigt förr, då man fick färsk limpa med varm oboy till frukost STÅENDE på bordet när man vaknade.
Onsdag = Städdag...så långt jag kan missas att jag HAR städat.
Onsdag = Mitt i veckan,( ååååh emelie, vilken analys)

För övrigt har jag kommit på vad jag är, en analysare....
Jag analyserar väldigt väldigt mycket utav allt.
Vad för framtidsjobb ska man ha då?
Vad passar mig?

Amazing Grace.
I once was lost.
But now I'm found.
Tankar | |
#1 - - Anonym:

MAThilda har klippt sig. Hon har nu shiiiit kort hår.. Neee, inte shiiiit kort, men kort iaf :D haha

Upp