Djupa tankar och Dagens meny!

fuckin psykin lost.
haha.
vilken dag.
  • praktiserade.
  • kom hem och städade.
  • gick en promenad.
  • åt mat.
  • la in bilder på bdb.
  • kollade på lost.
  • nu ska jag sova.


Jag hinner tusan inte med något mer.
Men ändå skönt att ha dagarna bokade, så man inte sitter där..
har inget och göra.
Men hann inte kolla något kyle-avsnitt idag.
Kanske är tur, med tanke på vilka effekter gårdagens avsnitt jag hann kolla på gjorde med mig.

På tal om det.
Allt som händer, är det meningen?
Att jag väljer att skriva blogg istället för att vara inne på msn.
Kanske någon sitter och väntar på mig för att berätta sin ilska.
Eller vill berätta dagens händelser.
Dela med något.
Kanske jag får veta något som kommer förändra mig resten utav mitt liv (okej, nu tog jag i. men ändå? )

Att jag väljer att gå till praktiken varje dag istället för att cykla.
VAD skulle kunna hända om jag cyklade istället.
Jag skulle kanske hamna i en trafikolycka, jag skulle kunna ramla omkull etc....
Småsaker som kan ändra på det hela.

Då om man tänker omvänt (vilket man INTE ska göra!)
T.ex då jag bröt handleden, om jag hade sprungit 5 cm längre så hade det aldrig hänt.
Om jag valde att stå över träningen hade det inte hänt?
Om jag hade ett andra par skor hade det inte hänt?
Om jag hade stått i en annan plats i ledet så hade det inte hänt?

Det kan ju även handla om att andra människor påverkas utav det jag gör eller inte gör.
Om jag väljer att gå med höger fot före vänster.
Om jag väljer att släcka ner rummet, då ingen kollar upp och ingen tappar kontroller över cyklen/bilen?
Alltså.

Det du gör EXAKT just nu kan påverka ditt eller någon annans liv.
Tänk på det.



En annan sak.
Man kan inte lura sin hjärna.
Om du tänker göra hastiga rörelse som du inte hinner tänka.....hinner du tänka.
Den smidiga och smarta planen i "bakhuvudet"
"okej, nu säger jag till mig själv att vinka med vänster" och sedan på 0,5 sek byter till höger.
Hjärnan hinner tänka det.
Sjukt?
Du kan inte lura sig själv alltså.

Dagens Whawhiwoha;
Dawids reaktion när jag berättade en "hemlis"

Dagens händelse;
Min bror köpte en cykel.

Dagens roligaste;
Sandra som skulle öppna ett ciggpaket..............................

Dagens ÅNEJ!;
När jag kom hem och insåg att jag hade fått nya kompisar..........

Dagens låt;
30 seconds to mars - A Modern Myth

Dagens HAHA;
När jag ramlade omkull i badrummet.. -_-

Dagens naaaw;
JENS, alltid.

Dagens sista;
GODNATT!
| |
Upp