Onsdag!

Haha.. fyfan.
Bara för jag hittade ett trådlöst internet verkar det som helt plötsligt hade ALLA en bärbar dator!
Sitter nu 4 st på samma trådlösa nätverk.
Regnat som tusan idag.
Suger.
Dock så hittar man ett fik.
Som hade miljoner utav te-smaker (jag valde choklad-mint)
Det smakade ingenting.. men te är bra för halsen!
Dan var även med och bar mitt paraply.
Han är även en sådan där person som säljer kramar för 5:- och hjälper tanter över gatan...
Pengarna går såklart till BRIS.

Det är så mycket och fixa nu för tillfället i skolan.
Nu ska man ha användar konto där och där.
Har 3 mailadresser i skolan.
Jag har ett passer-kort som ej fungerar.
Och på måndag måste jag ha med mig min PC och även en bok.
WTF.
Ah.
Ah... flytt på lördag också.
skönt som fan....

Längtar verkligen!
Att slippa denna matsal där det luktar så mycket vitlök att man nästan får tårar i ögonen.
Men jag ska nog stänga av denna dator och brygga te till mig.
Min hals kräver det.
Äta lite kvällsmat :)

Nu ringer mamma
chaaaao!
Vardagligt. | |
Upp