Over 'fore it started!

åh, lade in alla nya bilder från kameran + mobilen.
vilket ni redan har fått smakprov utav, dock inte kamera bilderna!

seriöst. hösten är SÅ fin!
och så mysig och härlig. ÅH ge mig te+filt.
här ska ni få lite höstbilder jag tog när papsen och jag var i västerås. OREDIGERADE!


and YOU. fall away, from your past.
but it's following you now.

well ;D
måste bara säga att caesars palace - over 'fore it started äger STENHÅRT!
texten är så bra. alltså, den får mig att tänka (så som många andra texter)
men denna tilltalar mig mer, kanske för att det har hänt mig?
alltså musiktexter.
dem kan handla om vad som helst, vad enkelt det är egentligen.
du har en känsla, skriver ner alla ord du får fram utav den känslan och WOPS en låt?
NEJ så enkelt är det inte. jag menar, de som lyssnar på låten måste känna samma sak?
ifall jag skriver.
det är kallt.
inte sitter ni och fryser nu när ni läste det?

HA. lurade :E
nejda inte alls.
det gäller att få medkänsla hos andra när de lyssnar på låten eller?
well. glada låtar är väl enkla och göra? då kan man ta hjälp utav instrument och göra den gladare :D

skitsamma.
det är over 'fore it started vi ska fokusera på.
SÅ GRYMT BRA.
ladda ner och läs texten här:
tänk nu läsare. TÄNKNU.

The summer's here but I'm just sitting in my room
I sit and wonder If you think of me as I think of you
I'm lost without you, don't know what I'm gonna do
When I had you, well I never realized
Now I blew it, I'll never get another chance
Now the summer's here and you're with somebody else

Now that you're gone
I don't know if I can carry on
I'm sorry 'bout the things that I've done
I know that it was over 'fore it started

I have your number but I haven't the guts to call
I know it's up to me but I just stare at the wall
I know it's useless, I should just forget it all

When I was with you I never took it seriously
When you told me you had it and that you would leave
I said: well baby, just go I'm better of alone

Now that you're gone
I don't know if I can carry on
I'm sorry 'bout the things that I've done
I know that it was over 'fore it started

The summer's here but I'm just sitting in my room
I sit and wonder If you think of me as I think of you
I'm lost without you, don't know what I'm gonna do

Now that you're gone
I don't know if I can carry on
I'm sorry 'bout the things that I've done
I know that it was over 'fore it started
Now that you're gone
I don't know if
I can carry on
I'm sorry 'bout the things that

I've done I know that it was over 'fore it started
Over 'fore it started
Over 'fore it started
| |
Upp