Stockholm + halva carlings!

whawhiwoha!
klockan är mycket and im still here :E
nejmen.
dagen har varit lång.
gick upp kl halv 7 och gjorde mig i ordning det snabbaste jag kunde!
Sedan åkte Sandra och jag buss till Stockholm för att shoppa och träffa Maria!
Hm jo, vi kom fram och det första vi gjorde var att springa efter en toalett (Y)
hahahah. tobben.

Men sedan gick vi runt flera timmar på calrings, hm, lagerhaus, hm, carlings, hm, indiska, jc och åhléns m.m.
Maria ringde efter 2-3 timmar den bävern! :E
men vi träffade på henne och fortsatte våran shopping!
OCH NI SKA BARA VETA!
HAHAHAHAHA :E:E:E:E

Jag köpte;
1 par jeans (carlings!)
1 svart tröja (carlings!)
1 grön huvtröja och 1mörkblå tröja (Vera moda)
1 väska (carlings!)
1 väska (Lagerhaus)
Smink (H&M)

Så jag är nöjd. mycket nöjd.
gjort av med 1000 ;(
känns inte bra.
men behövdes?
Nåja-
HERE I COME 2008!!
WITH NEW SHOES AND CLOTHES!!!!!!!!!!!!!
im ready :E



Ska träna imorgon. oh my.
skickade sms igen. bad emelie!
but i couldn't hold it ;(
Sandra+Maria+Emelie goes superhemlischsnackisch :E
seriöst.
aldrig pratat om sådant där ;(
haha.
förlåt mig att jag inte kan säga orden :)
Jag älskar er ändå ;O

För övrigt åker alla bort.
förstår inte!
Nästan inga är kvar i Örebro och firar nyår?
Well, hoppas jag träffar lots of people anyway :)

HAHAHA bra dum är du.
alltså bra sjuk också.
varför inte bara säga hur det är baka?

anyway.
2007 är det bästa år jag har varit med om.
tack allesammans!
| |
Upp