Dagen efter varvet.

Igår sprang jag Göteborgsvarvet för första gången.
Här ser ni mitt resultat under gårdagen och det syns ganska tydligt att mitt knä började krångla redan efter 1,2 mil och därefter varvades gång och joggning. På Götaälvsbron så började jag frysa så frukstansvärt och vid avenyn tappade jag känseln i händerna. Så den sista biten på 5-4 km var jag tvungen att gå tråkigt nog. 
Men nu vet jag tills nästa år; mer kläder, träna mer på långa sträckor, var där i tid.
(vi hamnade sist i sista gruppen, mycket bra förutsättningar....)

Trots allt så är jag nöjd. Jag tog mig runt varvet precis som jag lovande mig själv.
Idag så har jag ont i hela kroppen. Mina lår är inte att leka med men värst är mitt knä som säkerligen blev överansträngt igår. Blåsor på fötterna och träningsverk som heter duga.
Dagens | |
#1 - - Karin:

BRA jobbat:)

Upp