Onsdag 19/5

Blä. Sitter i skolan, väntar ännu en gång på att min grupp ska komma.
Jag borde också skita i disciplinen och komma 50 minuter senare.
Skita i att deltaga och göra min del av arbetet och bara glida.
Det funkar ju uppenbarligen för de andra i gruppen?
(och i så många andra grupper med)

Men idag ska jag ställa ett ultimatum.
Antingen gör du det här, eller så får du inte stå med i arbetet.
Som Anna Anka säger: Don't fuck up.
Men det är faktiskt helt upp till dom, för jag tänker inte vara vattnet/majonäsen/vågorna de glider på längre.
Big NO NO.

Varmt idag. Sjukt varmt.
Och jag är glad!
Väldigt glad inombords av många saker.
Bland annat ringde en Mrs Selin och frågade en sak angående 9 Oktober.
HUR kan man tacka nej?
Det var en stor överraskning och mycket smicker under det samtalet.
Bland annat hur underbar en människa kan vara som man får spendera varje dag med.
Tack.

Nu ska jag återgå till arbetet och hoppas mina gruppmedlemmar kommer snart.
Tankar | |
#1 - - Katja:

Tack för alla tips! Jag vill prova på att göra nässelsoppa men orkar inte bege mig ut på nässeljakt. Har hört att spenat funkar bra att använda ist för nässlor så kommer förmodligen snart upp ett spenatsopperecept!



Jag måste tipsa dig om denna pasta peston jag gjorde. Den är så otroligt god! Går och är sugen på det lite hela tiden..

http://kaffekokarkokboken.blogg.se/2010/february/svarmor-tinas-pasta-pesto.html



Omnomnom..



Trevlig helg!

Upp