Dagens prestanda. (som ett måste?)


Suttit och pillat lite i Photoshop eftersom jag inte vill plugga.
Jag har iförsig lärt mig de 46 "bokstäverna" i Hiragana. Det är bra.
Men jag kände suget efter att få göra något kreativt, trots allt så är det söndag, man måste prestera något på en Söndag.
Eller är det så att man ska prestera något varje dag? Troligen inte ett måste man kanske är bra för sinnet.
Att känna att man har uppnått något, att dagen användes till något och inte bara flöt förbi.
Men vad räknas som prestanda?
Mitt prestanda för idag är iallafall Photoshop + Japanska.

Dan sitter och spelar sönder "Demon's Souls" och jag har verkligen tappat räkningen på hur många gånger han har dött i det spelet. Men det är väl hans prestanda för dagen?
Att komma vidare i spelet?

På tal om spel och beroende så är jag nu på bossen i Zuma.
Zuma's Revenge.
Det är ett spel alla borde testa.
Iallafall för att uppleva det där beroendet som säger åt dig att du måste spela en gång till.
Om och om och om igen.
Kreativitet | |
#1 - - Felicia:

Åh gud, TACK så mycket! :D

#2 - - anna:

sv : jo jag känner helt det samma, exakt! :)

skönt att det inte bara är jag som tycker att filmen var konstig.

liksom, man får ju inte ens hela handlingen så man förstår ju nästan ingenting... nae, den filmen va inget bra gjord :p

#3 - - Felicia:

Tack själv! :)

#4 - - aleeekz - tävlingar pågår:

Hallå hallå :)

smyger mig in och hör ifall du mår bra:)

tänkte även berätta att jag har två tävlinger på min blogg om två underbara smycken. och om ingen tävling intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-smycken-with-love.html (avslutas idag tisdag)



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (avslutas imorgon onsdag)



Ha en underbar dag <3

#5 - - Anonym:

Hejsan! Ja jag har hund, en yorkshireterrier & jag har börjar åka runt till olika kennlar nu för att införskaffa mig en till krabat, en bullmastiff! :D wiie! Har du någon hund?

#6 - - Anonym:

Okej! tråkigt att han är allergisk! Vad har din pojkväns föräldrar för hundar? :D jag är typ hundnörd! :P hihi

#7 - - Carro:

Hej! :)

Nej alltså bilden har inget med kalendern att göra, så man väljer själv helt hur man vill tolka temat, så länge det är en årstid vill säga:)

#8 - - Anonym:

okey! lät mysigt! Vad skulle du vilja ha för hund då?

#9 - - Carro:

Jag har valt din bild som Veckans bild på min blogg! :) Kram!

Upp