Bowling




Idag spelade vi bowling på stigbergstorget. Det var väldigt roligt eftersom det var så länge sedan man spelade bowling!
Igår var jag på bio och såg "Vägen". Den var väldigt bra, men tung.
Med tung menar jag att den var väldigt sorlig och djup på något sätt.

Nästa vecka ska jag åka till Örebro och fira min fina vän.
På tal om fint så köpte jag ett fint halsband på rean igår. Det ska superanvändas i vår!

Nu måste jag plugga lite japanska + läsa ur e-Business-boken.
Kreativitet | |
#1 - - otilia:

Fin blogg! :)

#2 - - petra:

Hej vad tycker du om min back to school outfit ?

Säg helt eakt som du tycker, jag respekterar din åsikt :)



KRAM

#3 - - juliawikberg:

sv: tack dsm! :)

#4 - - Rebecca:

kul med bowling :)

#5 - - petra:

haha ja kanske det men den var tänkt att ha på sommaren :)

#6 - - Hanna:

Sv: Ja, tack dsm :)

#7 - - AnkieG:

Kul att du hittade min blogg.



Hmm, Stämpeln längst ned är från Basic Grey och fjärilarna är från Inkadinkado och jag har säkert köpt dem från någon nätbutik.

#8 - - Mattias:

hej va fin blogg du har, hur är läget? =)

#9 - - Victoria ♥:

va rolgigt med bowling! va längesen jag gjorde de :D coola bilder btw.

#10 - - Alexandra:

Nope hehe :)

#11 - - «PinkieLaady:

Jag är nog sämst på bowling ;D iofs lyckades en kille bryta sitt finger sist vi var och bowlade så jag kanske inte är sämst ändå ^^,

#12 - - Felicia:

oh vilka häftiga bilder!

#13 - - hänna:

sv; hmmm? how do you mean? ;)

#14 - - Anna:

SV; jo det är nog jobbigt bara man gör det på rätt sätt, och då du har tränat en tid kan du ju börja välja olika avancerade levlar osv ;p

Upp