24 Januari 2010


Varje gång jag ser denna bild tror jag att jag smälter/dör lite inombords.
Den är så himlans söt att jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Creds till Joakim Kramer som har tagit bilden :)

Igår var jag på hockey med farmin och mormin samt Dan. Det var riktigt häftigt!
Frölunda Indians - Modo
Jag fick se PETER FORSBERG spela. Det var nog mest grymt av allt.
Modo vann med 3-2 och sannerligen var det en spännande match.
Det var utvisningar, det var timeout, det var fighter och det var avblåsningar.
Det var väldigt mycket men mest av allt häftigt.
Det blir inte heller bättre av att man har Frölundas hejjarklack i ryggen och känner hur deras trumma slår rytmen i våra kroppar och hjärtan.

Innan det var det middag på Taras med Dans familj och mina föräldrar. Denna gång träffades de på "riktigt".
Så där satt vi och åt väldigt god mat och pratade om det mesta.

Denna helg har varit bra. Mycket bra.
Vardagligt. | |
#1 - - Jonna:

SV; Tack. :D



Galet söt kanin! :3

En löwen kanhända? (a)

#2 - - Martina Ehn:

Snygg blogg :D

#3 - - aleeekz - tävling pågår.:

Hallå hallå :)

hoppas du haft en bra dag idag :)

tänkte tipsa om en tävling på min blogg som avslutas idag så var gärna med :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-smycken-with-love.html



ha det underbart <3

#4 - - Cassie - CJsmycken.weebly.com:

åh va söt kaninunge! :D

gaash vad jag saknar mina nu.

#5 - - jessica:

svar: Tack så mycket! :)

#6 - - Malin:

Fin blogg:) Kika in och rösta på kläder på min blogg:)

#7 - - Martina Ehn:

Jadå, allt är bra med mig! Hur är det med dig? :)

#8 - - elin hallmaan:

Nej guuud, NÅGOT SÅ SÖTT!

#9 - - elin hallmaan:

sv: TAACK :D

Jag har gjort chokladmuffins först, som jag lagt ett lager frosting på.

Till detaljerna har jag faktiskt bara använt Oreo-kex (dubbla amerikanska kex, med vitt emellan), som jag delat på, och sen Non stop :)

Sen gjort lite "hår" på ugglan med frostingen, klart!

#10 - - daniella :):

jag tycker att du har jätte snygg blogg! :)



Vill du vara snäll och rösta på min blogg? http://cindyvonumea.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-dem-nominerade-ar.html#comment :)

#11 - - elin hallmaan:

sv: Ja dom blir rätt söta faktiskt ^^

Det tycker jag du ska, älskar att göra cupcakes!

#12 - - Bellezza:

Älskar din blogg!

Den är så bra kom gärna in och läs min eller kan vi lägga till varandra på blogglovin kanske?



Kram

#13 - - sarah:

åh vad sööt!:D

Upp