Den bästa vintern på länge!

Den bästa vintern på länge!
Aldrig har jag upplevt så mycket snö, GUD så härligt!

(så länge man har på sig termobyxor, varm jacka, raggsockor, vantar)

Chanel gillar också snö.

Chanel är verkligen överallt när man är ute med henne.
Hon får en helt annat personlighet utomhus, hon ska leta överallt efter allt.
Nu när det är så mycket snö måste hon gräva i snön och det lyckas hon med bra.
Ibland gräver hon så djupt i snön att hon knappt kommer upp.



Finn en hund! [i bilden]



Söta Älvis bärandes på den dyraste skon i hemmet. (exklusiv smak?)
Natur | |
#1 - - Mrs L:

Du får vintern att vara extra vacker! :) Underbara bilder!

#2 - - Martin S:

Vore ännu härligare om snön kunde låta bli att lägga sig i mitt löpspår :-(

#3 - - Carro - Bebis i magen ♥:

Godmiddag och tack detsamma :)

#4 - - carro:

sv: Tack detsamma. Och vilka söta hundar:)

#5 - - sofie:

aw vad söta hundar !

#6 - - Tess:



Jag har Veckans blogg tävling varje vecka och det hade vart kul om du ville anmäla dig till det denna veckan, anmälningstiden pågår ända tills på onsdag kl 12.00.



Hade även vart jätte kul om du hade lust att bli medlem på gratisbio via min länk, om du gör det kommer jag länka till din blogg :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624

#7 - - BellaHuuynh♥:

Jag gillar inte snö väldigt mycket men det är vackert nät man tar bilder & sånt ^-^

Men vilken sööt hund ! ^^

#8 - - Emma:

det är kanon :) hoppas allt är bra med dig med!

#9 - - Felicia:

Hahha min hund går inte ut när det är mer än 5 minus ;)

Hon fryser hur mycket som helst, även med kläder!



ps; Kika gärna in på min blogg & svara på frågan♥

#10 - - clara:

allt är bra! vintern har varit otrolig!:)

#11 - - fanni:

fin blogg du har! kolla gärna in min också! kramar fanni :)

#12 - - Anonym:

Ja det får du med ha ! :) Förresten väldigt vackra bilder, vad har du för kamera ? :)

#13 - - Amanda:

sv: tack, godmorgon på dig med!

Vacker blogg!<3 Kram

#14 - - R:

God morgon på dig med! :)

tack detsamma, vilka jätte söööta bilder på hundnarna :D speciellt den som ligger i snön, haha :)

#15 - - klara hellström (;:

sv: Godmorgon! :) Jadu, jag har haft en bra dag. Självdå? :)

#16 - - Anonym:

- tack desamma:D

#17 - - Josefin:

Tackar tackar! Hoppas du får en trevlig kväll.. Gud vilka extremt fina hundar du har :D

#18 - - veronica:

sjuukt söt hund!!

#19 - - Johanna The Dreamer:

(sv) Tack så mycket! Ja jag mår bara bra det är ju helg! Ha en bra dag själv ;)



Så otroligt söta hundar!!!

#20 - - Two olsson sisters:

Herre gud vilka snygga bilder! Vovvarna var så söta:)

Upp