Hoppas inte.

ÄNTLIGEN hittat den där låten som spelas för Johhny Knoxvilles nya tv-program eller vad det är nu.
Det lät verkligen som Flogging Molly.
Men efter några internetundersökningar så kom jag fram till att det var:
Dropkick Myrphys - The State of Massachusetts.
GRYM är den.
Rekommenderar den starkt iaf.
Gillar verkligen när det är med lite annorlunda instrument. Typ säckpipa. UNDERBART!

Hur som helst.
Är klar nu med veckans arbete. Så imorgon ska det kanske redovisas. Beror på om Faramaz väljer grupp 1 eller inte.
Hoppas inte.
Men nu kan jag allt om ETl, EII, EAI, Stjärnschema, Beslutsträd. Och hur man räknar ut P(R1), P(R2), P(I1), P(I2).
Hur kul låter det på en skala?

Snart kommer Dan hem. Får se om han kommer hem med en iphone eller inte.
Hoppas inte.

Idag är jag lite rasslig i halsen. Inte bra. Inte bra.
I helgen ska jag iallafall besöka det höga tornet på Liseberg och titta på mitt egna torn. Hm.
Sagan om de 2 tornen? What?

Sedan besöka universeum. (haha höll på att skriva universium, betyder kanske något HELT annat...)
Ta kort på fiskar och fenor.

Hoppas även att vi snart kan se den där nya biofilmen(PONYO). Han(
Hayao Miyazaki) som även har gjort Spirited away, totoro.
ÅH! den måste jag se. Ska se den senare ikväll när dan har åkt :)

Hans filmer är verkligen SÅ mysiga. Det får en att känna sig sådär.
"Jag bryr mig inte om vad som händer med mitt liv, allt är underbart ändå, jag kommer vara barn för evigt, jag vill inte bli vuxen, jag vill bara sitta här för evigt, jag vill ha en totoro...." Ah. ni vet vad jag menar.

:)

För övrigt. SANDRA!
Jag hoppas. Hoppas. Hoppas för all evighet HOPPAS att du kommer komma in. Det skulle typ.
GÖRA MITT LIV AWESUME! (Fast det är redan awesume, så det skulle bli awesume_2)

Ett liv utan Sandra Svensson? -Nej tack.
Vardagligt. | |
Upp