Fredag.



Yes, its friday afternoon and what i am doing ? Well.
Tv:n står på. Dan sitter och spelar. Vi har redan sovit någon timma och jag spelar Zuma för fullt.
Imorgon är det en överskattad dag also known as Halloween. Dan och jag ska göra det vi gjorde förra året. Gå på bio. I år hade jag även tänkt köpa 2 gravljus och tända och ställa på någon plats. Platsen spelar faktiskt ingen roll vart den är, bara ljusen blir tända. För 2 personer.

Som ni ser på bilden så har jag köpt en ny skjorta. SUPRIIIISE. not. MEN denna är faktiskt väldigt snygg. Flanell. MHM me like JC. Sedan åt jag glass. Som har samma färg som skjortan. haha.
Hallon sorbet. NÅGOT SOM ALLA BORDE SMAKA!!! Den är verkligen jätte god.

Sedan när jag kom hem idag hade världens bästa Dan köpt en hyacint till mig. En hösthyacint. En sådan som kommer lukta SÅ gott i hela lägenheten inom en snar framtid.
Den står nu och vakar Göteborg ifrån vårat fönster.

Idag hade jag även tenta. Det gick grymt cp-bra. DAMN kände redan på första uppgiften att detta kommer jag verkligen att klara. Jag satt i 3,5 timma och skrev och skrev. Det är nog under tentorna man skriver som mest någonsin. Jag lyckades producera 14 fuckin sidor! Så nu du Faramaz. Ge mig ett G nu för tusan :E

Som sista mening vill jag bara säga.
Brace yourself.
home could be anywhere when i am holding you.
Vardagligt. | |
Upp