4 Böcker på G!

Nu har det hänt mycket sen senast jag skrev.
Jag har nu varit i Smögen i 4 dagar med Dan, Christian, Viktor och Rikard.
Det var riktigt kul!
Dock var inte vädret lika laddat som vi var! Så det blev en del inomhus, men det gjorde ingenting!
Det fanns x antal olika sällskapspel!
Så vi spelade:

Risk ( ÅH så roligt det är!),

monopol (mindre kul), kalaha (med riktiga och fusk-regler),, yatsi, tekken 3.

Alfapet


Ah, det var en väldans massa spel. MEN så roligt det var!
Första dagen var det skapligt väder, så vi spelade fotboll och sedan hoppade i havet i dryga 6 sekunder!
Haha, men jag var inte sist i, tack och lov :) (även om det sades något annat).

Andra dagen åkte vi in till Smögen och kungshamn för att gå runt och titta lite. Men eftersom säsongen inte har börjat ännu så var det ganska....tomt?

Men husen var fina iallafall :)

Sedan så grillade vi nere vid deras brygga och båt!
Det var grymma dagar! Det var synd att det inte blev finare väder, men det var grymt roligt iallafall.

1, plipp, plupp, pung, svett, stopp, stopp, va, 19, 16, 15, 1, 11, joo, nähe, kanske, stopp, 19, 19, stopp, rikard, dricker, chrille-pille, 25, 26, stopp. etc.

Bland det roligaste också! haha.

Och igår fyllde kikki 21 år! GRATTIS TILL KIKKI!
Då vi förfestade hemma hos henne. Jag, Martin och Johan gav henne en grym present! (min idé!)
Då vi köpte en stor målarduk och sedan 4 stycken vattenmålarfärger!
Eftersom jag mindes att i början när hon höll på att flytta så ville hon ha en stor tavla med handavtryck i olika färger. KATSJING!

Så det blev även en rolig grej att göra på förfesten! riktigt rolig grej! PLUS! Att det även blir ett minne för kikki's 21:a årsdag! Det var grymt! Tusan blev stolt över presenten :D
Sedan så skulle vi till Liseberg och ha 5-kamp!
Då vi blev tilldelade i ett rött lag och ett blått lag.
Då jag hamnade i det röda laget med sigge, johan, kikki, joel, sofia(tror jag hon hette).
Då vi hade kvar vattenmålarfärgen!! Så vi krigsmålade oss i ansiktet!
Då Sigge och jag fick den genialaidén att ha en uruk hai-hand i ansiktet!
Så vi hade en röd hand över ena halvan av ansiktet medans de andra hade 2 streck på varje kind!
Sedan var vi iväg!!

Väl vid kön på 3 pers så kom det fram att man inte fick ha med sig sprit in i området.
Klart man inte får det. Men då "gömde"/kastade vi dem i buskarna precis vid ingången och sedan gick in!
Så köpte vi 5-kampspasset som kostar 60:- då man får köra 5 skicklighetsspel + att man får 3 lotterinummer.
Så vi började med att slå med en hammare på saker som kom upp ur 5 olika hål, så fick man olika poäng för det. Sedan körde vi ankjakten! Sedan hm.. man har en vattensptruta som skjuter på en boll så ska man leda bollen till ett hål.
Sedan körde vi sillen, så man får kasta en sill i taget i ett hål på 40 sekunder så ska man få så många som möjligt :)
Och så var det någon bowlingaktig sak, man skulle rulla en boll som skulle hmna i olika hål beroende på vilka poäng man ville ha.

Hur som helst. Det röda laget förlorade ._.
Men det blåa fuskade!

så skulle vu köra slutt på lotterinumren.
så vi gick tillmarabou-lotteriet.
Jag tar nummer 18 och 19.
VINNER ANDRA VINSTEN PÅ NUMMER 18!!!! (som numera är mitt lyckonummer!)
Sedan åler vi hanghai.
Jag vet inte om det var spriten som var i kroppen eller att allt bara var så underbart som ledde till att karusellen var så GRYMT äcklig!
Jag hade 1000 fjärilar i magen hela tiden.
Det gick mellan skrik och skratt konstant! Haha fyfan va kul det var!
Sedan så åkte vi flumride då korten blev de grymmaste!
Alla hade ju krigsmålningarna kvar!

Ah tusan, sedan gick vi ut. DÅ LIGGER FLASKORNA KVAR I BUSKARNA!
med kapsyler på, så vi tog dem :) (katsjing)
Så drog vi till diamond dome eller vad det nu heter.

Hur som helst-.
Det var en GRYM kväll och var bland det roligaste på länge! HAHA
And btw. Tror jag har fått ihop 4 böcker nu va?
Bilder | |
Upp