Alldeles vid hörnet.

Haha, nu har jag väl ändå nått botten med detta.
Alltså, det är tårkanalerna jag pratar om.
När man kollar på How I Met Your Mother.
Ska man sitta och gråta då också? WHAT?
Haha, hur tusan gick det till?
Nej, jag har nått botten.

http://www.tjuvlyssnat.se/stockholm/hellre-forspel-an-datorspel

HAHAHA! Jag höll på att dö när jag läste det.
För övrigt, något ni inte visste var väl att citrix finns överallt. Egentligen.
Deras NetScaler använder alla stora plattformer.
Bl.a Google, Amazon.
Så ni använder det säkerligen dagligen.
Bara något som är sådär halv roligt eftersom det är tydligen inte många som vet vilka citrix är.
Men igår var jag på 4 timmars föreläsning om XenServer 5.5 så nu kan jag en del iallafall.

SOMMARLOV!
TIME TO PRETEND!
TIME TO TIME HOST.
TIME TO VALUE EACH DAY.
TIME TO REALIZE HAPPINESS
Tankar | |
Upp