Will things ever be the same again?

Okej, 80's collection in my ears again.
Men nu denna gång, sitter jag med fräscht justdammsugit-golv, 2 tvättmskiner igång, en chokladkaka-luktande lägenhet, en kikki på väg hit och en öl i handen.
Jag känner mig tenta-avklarad och väldigt äntligen-över-lycklig!

Dock vet jag inte hur jag ska reagera när jag efteråt kom tänka på att... HANG ON!
Jag jämförde filmer och verkligheten med modellering och verkligheten.
Sett för mycket gossipgirl....

Äntligen designat mina väggar med minnen.
Fotografiska-minnen.

Dock är jag inte lika glad över vädret. Det suger. Det regnar.
Men lite glädje förgyller mig ändå, vi ska ju trots allt ha tentafest idag. EN MÅNDAG.
Och sedan vara lediga hela goddamn veckan!!!
DAMN så det ska köras!
Och på lördag drar vi.
Vi drar till fjällen och fare skier hvele dagen.
I det norska landet.

WILL THINGS EVER BE THE SAME AGAIN??!?!?!

(det hemliga svaret är nej.)

Fortfarande engelska konversationer i mitt huvud varje dag, och på min höft hänger det en makapärl som räknar varje steg jag tar.

Chokladkaka och öl tillsammans var en really good taste, you should try it too!
Lite gammalt är tillbaka.
Så att säga på utseendet och i känslan.
Så att säga i huvudet och musiken.
Så att säga att jag har saknat dessa tider.

IT'S THE FINAL COUNTDOWN!


Dags att hämta kikki. Ta med dig paraflaxet.
Tankar | |
Upp