Hejdå 2009 - i bilder

Tänkte summera 2009 med de bästa bilderna (enligt mig) är tagna detta år:


























Nu hoppas vi att 2010 ger oss ännu fler upplevelser!

 

Bilder | |
#1 - - nathalieh:

fin blogg.

allt bra med dig? kram

#2 - - nathalieh:

okej, härligt.

jo med mig är de allt bra. vad gör dudå :)?

#3 - - Sebbe:

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

#4 - - Sebbe:

sv: det är stylish! min är nog ett par chinos =)

kramar!

#5 - - nathalieh:

mysigt :)

jag har vart i stan.

vad gör dudå :)?

#6 - - Mrs L:

Gott Nytt År! Fina biler från 2009 och jag ser fram emot 2010 års bilder!



kramar

#7 - - Carro:

Vilken fin blogg! :)

Jag vet inte vart de är köpta :/ Fick de utav mamma och har som inte kommit mig för att fråga, mste göra det:) Blev helt förälskad i de! hehe:)

#8 - - Anonym:

Vill du vara med i vår tävling där du kan vinna en design? :)

#9 - - Malin:

Jätte fina bilder :)

#10 - - Malin:

Sv;Tackar ^^ det är en my little ponny längst upp, sen så e de en krambjörn & typ en krambjörn till som ser ut som en gris längre ner! + att de e en massa andra små saker runt omkring som muffins, stjärnorna från krambjörnarna, regnbågar & en söt liten döskalle ^^

#11 - - Malin:

Fina bilder...

#12 - - Rebecca:

Verkligen skit fin blogg! Lovely pics

#13 - - Ahline:

åhå, ge mig sommar!!!!

#14 - - jessica:

Du är duktig emelie! (:

#15 - - Sara Winek:

Jag tyckte fågeln var sötast!! :) jag antar att du tagit alla bilder själv?

#16 - - Kenan:

Vackra bilder Emelie. :)

Upp