My mum is awe....wait for it.....SUME!

Hon kom hem på lunchen när jag satt och... försökte pluggade.
Så började vi prata lite om musik då hon talade om för mig att det är en av de "nya" låtarna jag har lagt in på hennes mp3 som är JÄTTEbra.
Okej, vad bra tänkte jag. Att jag kan bidra till mammas musiksamling.
Så då hämtade hon sin ipod och jag fick lyssna på låten.
haha.
Gissa vilken det var ?







Bullet for my valentine - Road to nowhere.

Mamma <3
Hon gillade rösten väldigt väldigt mycket och det var någon mer låt som tydligen var bra, men vi har inte kommit fram till vilken ännu.
Men Coheed and Cambria - Always and never.
Hon gillade den för den var så lugn och speciellt det där barn-pratet i bakgrunden hela tiden.

Jag har saknat mamma väldigt mycket.
Ikväll ska vi.. (jag, mor och bror) ha mammakväll!
Pappa skulle på någon fest på jobbet.

Så vi ska laga tacos! Wie!
Köpte även ett par skor igår, men jag vet inte om jag ska ha dem.
Känns som mig, men ändå inte?
Kan man ha olika personligheter när det gäller kläder/skor?
Att vissa personer går skorna ihop med, och vissa inte?
Exempelvis:
Om jag ska träffa Kikki och mehdi, så kan jag "enbart" använda ett viss typ av skor och kläder?
Och när jag ska träffa Sandra kan jag ha ett par andra?

Är det jag som är flexibel eller inte kan bestämma vilket som ÄR jag?
Hm.
Funderare.
Men skorna kostade 170 :-, var  på 70 % rea.
MEN så får man inte tänka, som en tjej sa i en affär jag nyligen besökte.
Om man inte använder skorna så har man ju kastat bort 170 :- istället för att tjänat 430 ?
True words.

Fredag?
Hur känns det egentligen?
Fredagar kommer så ofta? Varför tröttnar man aldrig på dem ?
Varför längtar man alltid till fredag ?
Crap.
Plugga var det jag skulle göra.
hehe.
Back to business.
Imorgon åker jag hem. :)



Jag och Channel :)


(SAKNAR HOW I MET YOUR MOTHER)
Tankar | |
Upp