Söndag, we like.

Mat....KLART JAG FICK SEMESTERERSÄTTNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
High fiiive! (Y)

Haha för övrigt så ligger Sandra och sover nu.
Jag har inte hjärta att väcka henne så tidigt, hon var quit tired yesterday.
HAHA.
Alltså det har redan gått 2 dagar ._.
fan va tiden gick fort då!!!!!
Men vi har haft det GRYMT kul! haah.. jag har iaf haft det ;D
  • Vi har räddat min klasskamrat Mikael från ett fyllo (och jag vet inte om jag har stött på någon värre)
  • Sandra skrämde ihjäl sig själv på en toalett som hade en spegel i taket.
  • Vi var nära att göra Bananskalet_2. (favorit i repris alltså)
  • Vi åt små, torra kanelbullar ... :E
  • Vi har haft en tuff shoppingdag. Eller några timmar var det väl snarare.
  • Vi har pratat djuuuuuuuuuuuupa saker, varav jag hela tiden även "klagade" att Sandra var så full.
  • Sandra har fått suttit på någon rygg och blivit buren.
  • Jag har dansat bugg med ivan igen. Sandra joinade, men när vi "läste fel" & slog till ivan på käften gav vi upp ;O
  • Ätit på subway, som är faktiskt grymt gott. (Andra gången jag åt där)
  • Mysat och kollat på Harry Potter (the best one of them all)
  • Sandra har berättat ett och annat som fått mig verkligen att pusta ut. (You'rethebest<3)
Haha som sagt, det där är väl en 3:e del av allt vi har gjort? :D
Det finns en och annan rolig historia att berätta från det.
IDag ska jag visa skolan för Sandra, jag har även tänkt att ta några höstbilder.
För nu är hösten här, och jag ÄLSKAR hösten.
Allt är så mysigt då, duvet.
Tända ljus, halsduk, varma stickade kläder, en kopp te (gånger 1000 påfyllningar) ah.
Mysfaktorn är hög.
MMMM. i like it a lot.

NEJ. vettja som man ska väcka Sandra nu, jag har trotts allt varit vaken nu i en timma ._.
Vi måste hinna med så mycket som möjligt idag :)

(För övrigt_ 1002 så har jag köpt nya chinos, en lila kofta, tights och en tröja)
(För övrigt_1003 så smsade jag min bror och sa att jag festade järnet i fredas....bara han inte säger det till mamma och pappa ;O )

Ha en bra dag allesammans!
Itte rasshai!
Have a nice day!
Wir wünschen Ihnen einen guten Tag alle!
Que tengas un buen día todos!
良い一日にすべてがある!




(nej jag kan inte så många språk, jag använda "google_translate" tihihiih..... :)  )
Vardagligt. | |
#1 - - andy:

Mja, jag kanske flyttar dit. Saknar Psychokvällarna!

Upp