HH (Helgens Händelser)

Ohmy!

Telefonsamtalen i helgen;
"- Jag är väldigt yr i huvudet, det blåste mycket ute förut när jag var på stan."
"- Du får hålla tungan i styr!"
"- AJ, jag petade mig i näsan med en säkerhetsnål!"

Samtalsdiskussionerna i helgen;
- Vilken film man skulle välja om man ville "uppleva" en?
- Om man tror på utomjordingar, eller vad man nu tror på?
- Och en massa, massa.

Helgens irriterande;
-Wii reklamen på 6:an... om det nu inte finns med på fler kanaler....

EY, fick just en jordnöt i bh:n...

Helgens .......:

-Okej, jag tänker på dig och en symbol i kortleken...
- Hmm... A?
- Neeej, herregud nej, en symbol?
- 2? jag kan fortsätta hela kortleken...
- Men du är helt ute och cyklar, tänk efter och tänk logiskt... VAD för symbol kan det vara?
- eeeeh..... 4?
- HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! HJÄRTER SÅKLART!!!!!

Helgens saknad:
Mamma och Sandra .

Annars har helgen gått ut på att gå promenadi 3 timmar, i bland annat den botaniska trädgården och plugga... damn.
Men helgen har varit underbar på alla sätt. Nu är det hål i väggen, det suger.
Riktigt hårt, de borde iallafall byta ut såpa-kändisarna och sätta in sport-kändisar! SOM IALLAFALL KAN HOPPA ÖVER 0,5 METER!!!!! ah, detta suger.
Tack för mig leverpastej....


sistanotis.... det kommer komma bilder tomorrow.. and also i get my new computer ;D
Har inte hunnit med någon söndag-ångest...(Y)
Dagens | |
Upp