Vad man gillar en fredagsmorgon.

Jag gillar när man vaknar klockan halv 9 och har hela dagen framför sig.
Jag gillar en lång frukost bestående av te och sudoko.
Jag gillar att ha städat klart och veta att det är långt kvar tills nästa gång.
Jag gillar när man precis har bränt ut en ny skiva med nya favoriter.
Jag gillar att min familj ska komma till mig idag.
Jag gillar att ha det fint och städat.
Jag gillar Dan och allt som har med honom och göra.
Jag gillar hur morgondagen kommer att bli.
Jag gillar monki.
Jag gillar att rita.
Jag gillar jeans.
Jag gillar Spirited away. (kollade på den igår 2 gånger, dock fail första gången)

Jag gillar Håkanhellström.
Jag gillar min nybrända skiva starkt.
Jag gillar att sjunga.
Jag gillar att sjunga så mycket att rösten går sönder.
Jag gillar att ha ett tomt kylskåp.
Jag gillar att det snart är jul och snart dags att flytta.
Jag gillar brev.
Jag gillar Dan igen.
Jag gillar att prata i telefon med Sandra Svensson.
Jag gillar James Bond.



Okej jag ljög.
Jag gillar inte alls ett tomt kylskåp. Jag är småhungrig faktiskt.

Du har solskenet, jag är ensam.

Fyfan vad Håkan är grym.

När jag höll på att drunkna tänkte jag på dig.
Du sa att du ville dö.


Han är grym på riktigt.
Och jag är så lycklig. Allt är så bra!
Jag mår så otroligt bra och jag vet inte vad! Det är så svårt att beskriva allting, men det är så underbart allting.
Ibland känns livet mitt som en saga. Ibland undrar jag bara när den där fina lugna låten ska gå igång och någon skrika "AAAAAAAAAAAAND ACTION!!".
Men det som är så bra är att det aldrig kommer någon låt eller någon som skriker. Inte på det sättet som jag beskrev det.
Min saga har just bara börjat och jag vet att den kommer vara lång.
ÅH så underbart allting är!
Tack ni alla.
Tankar | |
Upp