Big thoughts... i guess..

Life

Hope

Truth

Trust

Faith

Pride

Love

Lust

Pain

Hate

Lies

Guilt

Laugh

Cry

Live

Die


Vi kan nog alla sätta in något på varje kategori.
Men dessa ord är tagen från en låt som jag gillade väldigt mycket för ett bra tag sedan.
Ni som också var ett stort fan kommer ju upptäcka vilket band det är!


Andra texter tagna ur låten som JUST MAKE SENCE!

And not everybody knows
That everybody could be living their last days




Some friends become enemies
Some friends become your family



Make the best with what your given
This ain't dying! This is living!



Okej. Kan man säga det på något bättre sätt?
Bra fråga.
Grym låt.
Och jag har gett tillräckligt många ledtrådar som hjälper er att finna den rätta låten.

För tillfället väntar jag förtvivlat på min familj.
De kan inte ta 4,5 timmar att komma hit.
Unless de åkte senare hemifrån or tog en låååång paus, vilket innebär en stooor fika.. without mig ._.
Men nej, jag vill bara att de ska vara här nu. HÄR OCH NU!

But hey.
Make the best with what your given.


(FY VILKEN BRA MENING)
Tankar | |
#1 - - \m/:

movin on

Upp