Älskade Klampe.

Kära älskade klass Klampe.
Fyfan vad jag kommer sakna er.
Fyfan vad jag hatar att studenten redan är här.
Jag ska tala om för er att dessa 3 år jag har haft på JohnBauergymnasiet har varit de allra 3 bästa åren i mitt liv.
Det känns så grymt sorligt att behöva lämna denna skola.

Fyfan vad vi har minnen tillsammans.
Fyfan vad vi har haft kul tillsammans.

Jag gråter redan nu när jag tänker på allting, jag vill inte bara lämna det.
Jag vill gå i Klampe för evigt.

Bara igår kommer jag ha ett minne för livet.
Då vi (som var engagerade) spelade volleyboll i denna värme.
Sprang runt i badkläder och kämpade och hade otroligt GRYMT kul.

Men alla andra gånger likaså.
Den gången Pjär och Bullen stack upp på taket och kastade frisbee till varandra över hela skolan då vi står där nere och filmar allt.

Den gången vi skulle spela in pjäser då Pjär var Puck och Daniel någon.. ;O då vi satt och var ressigörer allihopa med varsin cigg i handen.

Alla gånger vi har spelat kort med fuckin Joel som aldrig förstog att vi fuskade så hårt att han förlorade VARENDA GÅNG. Alla gånger vi har härjat sönder.
Alla gånger vi har spelat fotbollsspelet. (ska min karriär nu försvinna?)

Alla gånger John har gjort sina stunts/moves och vi alla har skrattat ihjäl oss.
MIERDA!

Eller den gången vi åkte skridskor på idrotten. (Hjälmen bakochfram!)
Eller den gången skolan bjöd oss på frukt (haha nej den hände inte bara en gång), men då Anton fick för sig att stoppa så många vindruvor han kunde i munnen.
(VILKET RESULTAT!)

Eller förra årets avslutning då vi spelade kubb.

ALLTSÅ!
jag kan fortsätta i evigheter.

Har så GRYMT många minnen.
Men jag vill ha fler.
Denna klass har varit så grymt underbar.
Vi hängde ihop som ett gäng?
JAg kände mig aldrig ensam eller utanför.
Jag kände mig alltid som en i gänget, alltid en som uppskattas.
Alltså SÅ SJUKT MÅNGA SAKER VI HAR HAFT GEMENSAMT!

Den gången Nissepisse kallade Johan för cp?
Den gången Daniel och jag retade Samuel innan ett prov och det slutade med att Samuel fick en nyvessad blyerts-spets i fingret.
JB-lanet.
ALLT!
ALLT!

Det är så jobbigt.
Jag vill inte lämna denna klass.
Jag vill att dessa 3 år ska fortsättas minst 6 år till.
Vi alla har utvecklats under denna tid.
Jag har verkligen gjort det.
Det var under denna tid den nya bättre (?) Emelie kom fram?
Tack vare er så har jag lärt mig själv så mycket.
Jag har lärt en massa OM mig själv tack vare er.


Nej.
Studenten kommer vara den sorligaste och bästa dagen i hela mitt liv.
Jag hatar den dagen, jag älskar den dagen.

Men vad som än händer så kommer KLAMPE vara i mitt hjärta.
Tankar | |
Upp