Fredag: Utvecklingsragg, VÄRLDENS tobbe + ömsa skinn på näsan!

vilken fuckin dag.
VILKEN FREDAG!

det börjar med att Sandra ringer och talar om att hon klarade uppkörningen. WHAWHIWOHA!
alltså. då var det glädje på hög nivå! fyfan vi skrek, hon grät, jag dampade!
DET BETYDER UTGÅNG!
Så yesman, jag ringde Amandra och talar om nyheten... (både körkortet och utgången!)
Så hon och micke var välkommna hem till mig kl halv 8.
Visar sig senare att sofie också ville följa med, likaså hon var välkommen halv 8.

Sandra kommer hem till mig ~ kl 15.00....
Julius kommer något senare hit.
Sandra och jag sminkar oss och gör oss i ordning (förlåt jullan, men du vet hur tjejer är!)
Julius fickc låna datorn och göra det legendiska testet!
HAHA! det gick ju ganska bra? ;O
Kaffet var bäst iaf!

Vid ca 17-tiden så drar julius hem för han ska på fest i varberga!
Jag och Sandra ska äta lite.
MEN !
Där stog mamma och lagade mat till girlsen som skulle hit och äta middag....
Så hon schasade iväg oss.
Vi gick in till mitt rum och ca ~3 minuter senare så kommer mamma tillbaka och får dåligt samvete...
"-klart ni får äta här, det var inte så jag menade. Jag trodde ni skulle komma och göra mat iaf."

Men vi var snälla....."barn" och drog till mcd istället. vi cyklade.
OCH SANDRA SÄGER;
"-Herregud Emelie, jag tror inte jag har cyklat på nästan 2 år.."

Och mina kära läsare, det syndes. HAHA hon var verkligen inte stabil på sitt körande....
Hon borde kanske ta körkort i cykling också?
hm.

Anyway.
Vi kommer fram, beställer våran mat. Och inte så långt efter så kommer det fram någon som jobbar på mcd och säger;
"-Tjena brudar!" och kör en blinkning med ögat (måste fått en fluga i ögat eller något!)
Sandra och jag stelnar till, skrattar lite.. men WTF tänkte vi.
Tänkte inte mer på det.
Men denna mcd-anställda snubben kommer förbi ovanligt många gånger.
Vi tänkte inte så mycket på det utan pratade om peppen på klaras!


Senare kommer han fram IGEN och säger;
"-Jag ska bara sopa här lite... -sop sop- ojj.. kanske inte fanns så mycket och sopa, men man vet aldrig....
Jaha så ni ska till klaras ikväll?"

Jag som var i någon annan värld hörde inte vad han sa, men Sandra var kvar på jorden och besvarade honom med ett ja.
"-Trevligt, fortsätter han. Jag ska dock inte dit idag, pga att jag jobbar. Men jag ska dit imorgon!"
Jag vaknade upp och hamnade på jorden jag också och svarade något "Okej!".

Sedan gick han iväg.
HOLDON!
Vi kom på då att han hade tjuvlyssnat på oss, och sedan nästan BJUDIT in oss till klaras på lördag!
Han ville alltså träffa oss på krogen. ohmy. DOCK kommer inte vi in på lördagar, men iaf.

Hur som helst. Vi skrattade väl hela vägen hem ungefär.
Kommer innanför dörren, mammas gäster har kommit.
Jag berättar mcdonalds-grejjen och några utav gästerna skrattade. Med andra ord alla utan mamma.
Då hon säger;
"-Men Emelie, det finns faktiskt utvecklingsstörda som jobbar där".




TACK MAMMA!
VERKLIGEN TACK!!! DU MENAR ATT INGEN "NORMAL" MÄNNISKA SKULLE RAGGA PÅ MIG!?
Fast.
Senare visade det sig att han var utveckligsstörd och raggar nästan på alla.......




Hur som helst, folket kommer. Så Sofie, Amanda, Micke, Sandra och jag sitter på mitt rum, förfestar lite. Jag kör testet på dom. Roliga svar fick vi. Sofie var GRYMT nervös och taggad på att gå hela tiden.
Vi fick nästan hålla i henne.
Sedan kom therese också! NU var vi tusan världens vintrosa-tjej-gäng!
Sandra var... ja lite väl dragen på... 1 glas? HUR lyckas man?... bra fråga.
Men ja.
Vi tänkte gå lite tidigare till klaras så vi slipper den långa kön.....tänkte vi.

JÄVLAR VILKEN FUCKIN KÖ NÄR VI KOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Det tog seriöst 40-50 minuter innan vi kom in.
Men det var lungan, vi stog brevid kalle hela tiden! HAHA! Enbart på krogen vi vågar prata, aldrig annars (han går på min skola)

Men ja... vi alla han nyktra till oss (bra eller dåligt?)
Men alltså, själva grejjen är den. Vi hade sådant där, "kom in innan halv 11 så kommer du in gratis"-kort så vi stog där.... klockan var tusan ~5 i halv.
FAN! FANFAFANFANFNAFNAFNANF!
MEN D;D;D;D;D;D;
Jag fick en snilleblixt och sa högt;
"MEN SANDRA? VAD SKA VI GÖRA? VÅRA KOMPISAR ÄR JU DÄR INNE, NU ÄR VI SJÄLVA HÄR UTE?"
Vakten hörde såklart. Han släppte in oss.
OCH snabba som vi var kanske vi skulle hinna beställa innan halv 11 också, d.v.s halva priset på alla dricka!

Vi springer upp, Sandra hinner beställa före mig.
En smirre (solklart!)
Jag kollar på hennes kvitto... det står 28:-
YES! YESYESYESYES!
DÅ tänkte jag ohmy, lika bra att ta 2 nu när det är billigt!
Han ger mig 2 smirre. jag betalar med kortet och ska skriva på kvittot.
120 :-

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HANN INTE ._________.
världen tobbe.
Jag hann inte betala före halv pga jag tog 2.
Så jag fick betala hela priset. gånger 2.
JÄVLA tobbe.
Så där stog jag med en smirre i varje hand.
Sandra låg på golvet och skrattade sönder sig.
Jag förstår henne, för MER ägd kan man fan inte bli?
ELLER?

Ah. Seriöst. så jävla ägd blev jag. Det handlade om sekunder och apparaten som man slår in vad man köper på (kom ej på vad de heter) ställer väl om sig själva automatiskt när det inte är halva priset längre.
SÅ det handlade verkligen om sekunder.


MEN skit samma!
det var verkligen en toppen kväll!!!!
Jag dansade med Sandra hela tiden, och vi hade så jävla kul! Fyfan va kul det var ! :D
DANCE EVERYBODE, ROCK TO THIS PARTY, DANCE WITH YOUR BODY! (vi sjunger alltid fel på denna låt!)
Träffade på björna, charles, melander (WTF), danny!, regina, kalle igen, någon jag aldrig har uppfattat namnet på.

Men ah, såklart.
Sandra och jag mobbade sönder folket. Folk som såg väldigt.. roliga/konstiga/fula ut när de dansade, DOM härmade vi och dansade likadant.
HAHAHA
OCH SEDAN SÅKLART! KNÄÄÄÄÄÄÄRYYYYYYYYYYYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sedan går vi. Till max....
och vem står där ensam...?
JO SJÄLVASTE JULIUS!
han hade gått fråg varberga till max för att äta lite. VI råkade hamna på samma ställe samma tid.
det är ju fucking amazing!
HAHA ah, så vi pratade en massa.. :]

Det är så jag säger, mer lyckad kväll eller utgång kan det fan inte bli.

Jag har suttit dock nu vaken i 2,5 timma. Sandra sover fortfarande.
Men jag ska låta henne sova också :)

För övrigt så har jag ont i halsen igen, körde FÖr hårt igår tror jag.
Jag har även lyckats med att snyta mig så hårt och så många gånger att det har försvunnit skinn på näsan. (mysigt)

Annars blev det ett jävligt långt inlägg!
| |
Upp