There are things that you should keep to yourself.

There are things that you should keep to yourself.

så sant.
goddamn sant.
jävla idiot.
VARFÖR säger du dessa saker till mig ens?
finns det något logik i det hela?
Vill du att jag ska bli avundsjuk?
Eller tycka synd om dig?
Helst av allt har jag lust att bara skriva ; Goodbye.
Och aldrig mer prata med dig. någonsin.


Alltså det är sjukt.
Denna goddamn vuxennojja/ångest.
Sjukt att jag har den.
Men den sitter där.

Men jag har även upptäckt vilka människor jag uppskattar.
Även om man inte alltid pratar ständigt?
Seriöst, danne?
mm, du är verkligen min musik"källa".
Eller, många av låtarna du har skickat har blivit favoriter.
Du är bra.

Ibland önskade jag att du var mer social. Mer att du bryr dig?
När man träffar dig är allt HUR bra som helst.
Men sedan på msn -------------------------
känns som en kortslutning.
Därför känns det bra på ett sätt att sandra och jag nästan aldrig pratar på msn.
Det är inget behov vi har.
vi kan ringa när som helst?
Mm, kvinna, du är så bra <3

mm du mannen?
menar du verkligen det där?
alltså
for real så känns det som det kan tusan bli något.
kanske kanske.
men jag har det svårt just nu.
Men det går så bra och lätt att prata med dig.
Du frågar och undrar vilket jag uppskattar enormt.
Få killar som gör det.


Jag har skrivit ner sandras önskelista.
Längre lista får ni leta efter.
HAHA nejda!
Kvinnan borde få allt hon önskar sig, så otroligt bra!

G-vik imorgon.
Fika + träning på tisdag.
Städa på onsdag.
träning på torsdag.
griipen på fredag.
Linde på lördag.
MANNEN!
detta kallar jag fullt upp!
hoppas jag orkar med allt!

emarosa <3
| |
Upp