Peppning. Peppar, Peppar?

det märks att jag sover för lite.
jag har inte ens lyckats hålla humöret uppe.
Det komemr väl snart en såndär vuxen-ångest.
Att allt känns hopplöst nu när allt börjar på allvar.

Stackars sandra.
Det var verkligen inte det du behövde.
Lilla kvinna.
Åh tycker så synd om dig.
<3

Malin.
Hemskt att det är så, tycker synd om dig och din familj.
Ni har det verkligen inte haft det lätt.
Hoppas att ni hittar något nytt och bra och allt ordnar sig igen.
<3

Sebbe-trboooo.
Mannen.
Du är bra. En bra människa!
Nyttig mat och gym (Y)
Haha, jag ska vara ditt stöd.
LOK FFS :E

Danne.
Du är en skön människa.
Känns som jag har sagt det x antal gånger.
Men du måste bara förstå att jag verkligen menar det.


Im the wilderness locked in a cage.

Jag har verkligen idétorka.
Jag har inte lagt upp en bild på bdb på länge.
Låtskrivandet har jag gett upp.
USCH.
Alltså.
humöret (N)
too bad.


HAHA.
det är musiken jag lovar.
Papsen och Lill-Oskar kommer in springandes och bråkar.
Ropar på hjälp.

Mamma lägger sig.
Som vanligt.

JAG ÄR SÅ PEPPAD PÅ ATT FLYTTA!
JAG ÄR SÅ PEPPAD PÅ DEN 8:E FEBRUARI!
JAG ÄR SÅ PEPPAD PÅ ATT ÅKA JORDEN RUNT!
JAG ÄR SÅ PEPPAD PÅ ATT ALDRIG MER RÖRA DATORN!
PEPPAR!
PEPPAR!
| |
Upp