The final countdown!!! - snart nyår.

THE FINAL COUNTDOWN!!!!

fuck yeah, lyssnar på gamla GRYMMA låtar.
Varför kan inga göra liknande hitar? (säger man hitar eller hittar? låter tusan dumt)
Dessa gitarr-spel, trummorna, ALLT är ju 100 % glasklart i dessa låtar?
The final countdown
Sweet child of mine
We are the champions
Detroit rock city
Paradise City
I wanna know what love is.
DAMN

Att man inte levde på den tiden.
Det är en önskan ibland.
Att få uppleva detta 80-tal och inte födas på det!
DET vore intressant och säkerligen underbart!

Har inte skrivit nu på ett tag.
Men har som sagt vart hemma i Örebro och firat jul.
Träffat en massa kompisar.
Shoppat en del, men gått ÖVERALLT OCH PÅ ALLT! haha.

på tal om det så fick det mig att tänka på förut.
Jag reste mig från soffan och skulle bara gå till köket som ligger dryga 5 meter bort.
ÄNDÅ lyckas man att snubbla på en väska och ramla raklång på golvet. haha.

NYÅR.
Människor.
Fucknig nyår redan.
Grymt?
Weeeeell. YEAH!
det är det.
Tiden har dock gått fort, men det är härligt med nyår ändå.
Bara man inte storar upp det för mycket som många har tendens att göra.
Men jag ska fira med Dan och hans kompisar...spännande!

WE WILL ROCK YOU!

Fått äntligen ordning på lägenheten.
Alla flyttkartonger är borta, och jag har nog hittat ställen som är passade till alla de objekt jag har i lägenheten.
Det är skönt att vara hemma.

HA ETT GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!
Vardagligt. | |
Upp