Efter 2 månaders letande fann jag den.

okej. jag har inte feber. :)
Och jag har ätit ett lass med pannkakor idag.
Varit iväg till nya lägenheten och lämnat blommor.

Hur som helst.
JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT TAG PÅ MIT LÅT!
Min låt jag har sökt efter.
Att efter ~2 månades letande fick jag reda på det!!!!
Dock vet jag verkligen inte hur jag fick TILL 3 pojkar som sjunger i stämmor, ganska ny låt.
FRÅN:
en tjej som sjunger då låten är från 2006.

mygad.
Men jag är lycklig.
Låten heter Hide and Seek med Imogen heap.
Kände verkligen igen namnen när jag fick reda på det.
MEN! Den låten är riktigt bra.
Grymt bra!
Jag kan lyssna på den om och om igen. Vilket jag har gjort idag.

Jag måste även tillägga att jag fick reda på låten genom Musikhjälpen. i P3.
TACKTACK tusen tack!

Lyssnar på dem dygnet runt nästan.
Radio always när jag är ute och går, åker buss, julhandlar, åker spårvagn.
Tv när jag är hemma eftersom kanal 2 visar ifrån studion i malmö där de sitter instängda.

underbart. Har funderat flera gånger på att önska låt.
Det skulle kännas så bra i hjärtat. att bidra med 50 :- till 27 miljoner flyktingar.
Men då när jag ska bestämma låt.
Kan aldrig bestämma mig. Velar fram och tillbaka mellan låtar.
Har SÅ många jag skulle önska mig.

Men tidigare idag, ca 2 timmar sen.
Så pratade de om låtar som presenterar dem själva.
Alltså vilken låt som de tycker passar in på sig själv.
Då jag funderade vidare, men jag har verkligen ingen aning om vilken låt som skulle passa bäst in på mig.
Jag kanske inte ens kan svara på den, det är nog andra, alltså inte från mitt perspektiv som ska/kan svara på den frågan.
Så den som läser.
Skriv gärna vilken låt som ni tycker stämmer bäst in på mig :]

Hoyhoy.
Flyttar imorgon.
SÅ spännande! Det ska bli så kul!
Intressant.
YEAH! \m/
Dagens | |
Upp