Gamla goda tider (?)

Nu kommer det komma roliga bilder från förr i tiden!
Skratta med mig.... inte åt mig... TACK! :D


Jag, brormin och Isabelle Olsson.


Granngänget! (the best när man var liten)
Översta raden; Filip och brormin
Undre raden; Jag, Amandra, Sofie och Louise.


Favoritbilden bland de alla Mamma har tagit på familjen.


Jag och Amandra igen.
Helt sjukt att vi fortfarande är kompisar?
HAHA jag menar, på bilden är jag ~2 år och du är ~1 år!
BRA länge sen!

Har egentigen fler bilder, bl.a på mig och Sandra.
Dessvärre skulle hela bilden bli censurerad om jag skulle lägga upp bilden.
HAHAHA
Men Du (sandra) och jag har iaf bilderna i våra huvuden...BRA SJUKA BILDER!
Du är bra sjuk och skön ;D
Tack för mig!
Bilder | |
#1 - - kung tritons stora:

vad söt du var!







(..är, också)

Upp