Blandat shit.

ÄNTLIGEN!!!
finally!
ojooj.
äntligen hade den där mannen fått sitt internet!
Nu kanske det blir mer blogg.
Skulle egentligen träna idag, men jag orkade inte. Usch på mig.
Men jag har tränat på ett eller annat sätt varje dag denna vecka. (ojoj emelie 4 dagar)
JAMEN SCH.
min kropp pallar inte hur mycket som helst.
Dessutom har jag vart ute och gått säkert 1 timma idag.
Så det borde hålla? + att jag åt sallad som... mat idag ;O
och apelsinen! :D

Enough about me.
Poor little girl. Jag vet hur du känner dig.
Jag lider med dig, det är en svår period, men något alla kommer gå igenom i sitt liv.
Hellre att bli älskad och sårad än att inte bli älskad alls?

OJOJOJOJO
ITALIEN på lördag!
missat fuckliz party ;( synd, det hade varit grymt kul och gått på!
Men nej, kl 03.00 åker vi brumbrum ifrån lägenheten!
Sedan ITALIA!
Kommer hem tisdagkväll.
Och nu hoppas jag innerligt att det blir så som jag har tänkt mig ._.
ah.
annars får jag väl hitta på något annat!

Nej, for real vet jag inte vad jag ska skriva.

För övrigt älskar jag min pappa som försöker gå som sengångaren Sid i ice age.
HAHA. hur lyckas man ens?

NU ska jag göra något jag aldrig får göra om familjen är hemma.
LAGA STARKA RÖROR!!!!!
Hoppas jag kan slå den starkaste som jag gjorde i vintras!
OJ så stark den är. Man känner starkheten innan tungan ens nuddar röran.

tihi.
hade bra tapra läsare! (NI NININININININ som läser! tusan tack!)
Vardagligt. | |
Upp