ah vilken vecka. invigning+snus+dans och lite snusk. GLÖM INTE BANANEN!

vilken vecka egentligen.
ha!
bilder seriöst:
snus-Banahmas
danskvinnan-maria
fönstertittarn-andreas


inte nog med det.
invigde även vårt nya badkar... inte hur som helst utan:
image79
KANELBULLE FRÅN ICA! 7:-
nåja, den var god. sedan 4 sekunder senare. var den borta.
DÅ! mina kära läsare ska ni få veta att jag hade en reserv-invigning-grejj!

YOGGI YALL YALLA FFS! :E
åh så god. man halsar den nästan ._. slöseri. SÅ GRYMT GOD!
nåja.
börjar bli trött.
börjar bli pervers.
börjar bli störd och helt slut i huvudet.

nåja.
det ska bli en händelserik vecka nu hoppas jag.
MÅSTE på halloween fest! seriöst.
vill verkligen gå och klä ut mig!
snack om backstage. men hörde att fantomen var upptagen där ;(
vad ska jag nu klä ut mig till?
bra fråga.
jag kommer på något bra!
typ.
bananer i pjamas?
någon som vill vara b2? ._.
| |
#1 - - kork apa:

HAHA:D bullen i badet

#2 - - kork apa:

btw? =D hur är det att vara stadsbo?

Upp