Betyg

Alltså det är sjukt.
Pappa och jag kollade på mina betyg jag fick nu i 2:an för jag skulle få pengar för det ;O
Alltså, ju bättre betyg ju mer pengar!
ALLTSÅ DET ÄR SJUKT!!!
jag kollade aldrig på betygen ordentligt när jag fick dom.
Dom var blandade med betygen från 1:an så man fick inte direkt någon koll på det.
Men jag kollade på mina betyg nu i 2:an.
SERIÖST!"!!!!! resultat:

Datakommunication      MVG
Digitalteknik                     MVG
Ellära                                 VG
Engelska B                       VG
Ergonomi                          VG
Estetisk verksamhet      MVG
Idrott B                              VG
Lokala Nätverk   A           VG
Matematik B                     VG
Operativsystem Linux     VG
Svenska B                        VG


FÖRSTÅR NI VAD DET INNEBÄR?!?!?
Inte ett enda G, utan alla VG eller MVG :D
FYtusan va glad jag är :)
| |
Upp