Tattuering

image25

SÅ JÄVLA PEPPAD PÅ ATT TATTUERA MIG NU!
vill så jävla gärna!
verkligen snyggt är det.
nu vet jag att jag vill ha en ros. kanske den som är på bilden!
eller något liknande.
kanske abra en ros på höften.
men vill ha med ett namn på något sätt.
Thyra.
Seriöst.
Mormor och kaninen <3

Eller ska man ta något mindre.. eller?
Det är så svårt med tattueringar eftersom det ska verkligen inte vara något impulsivt!
Har varit inne på stjärnor (som jag tidigare i bloggen har visat)
men det är verkligen ros nu!
SÅ PEPPAD!
men frågan lyder.
jag vet hur anti mina föräldrar är mot tattueringar.
hitills har dom väl sagt att det blir så fult efter en tid, när det börjar hänga.. ;O eller bleka eller i ansiktet m.m

men jag vill ju ha på höften. inte så värst synligt.


eh tobbe igen emelie (Y)
mamsen och papsen kommer in och pratar med mig.
mamsen tjyvläser (som jag borde veta vid det här lagret att hon alltig gör :E ) och ser att det står tattuering!
Då säger pappa :" jomen det kommer ju aldrig hända eller hur?"
Då svarar jag att det kan jag inte lova :)
Svaret tillbaka :"Då kan du inte räkna med snälla och glada föräldrar :) ".

EH vad ska jag göra?

Tattuera utan att säga något.
Övertala dom att jag ska (räkna med 1 år ÄVEN om jag är 18)
Säga "Nu går jag och tattueringar, vad ni än säger!"
| |
#1 - - ebba:

:) Vad kul. Ta inget du ångrar om 50 år bara.

Upp